Saturday, March 13, 2010

TAK TAHU NAK MENCERITAKAN CERITA

Saya masih lagi tak dapat rentak irama dalam Maya ini agaknya.  Macam-macam cerita yang ada, tetapi masih terkial-kial bagaimana nak menceritakan cerita-cerita ini.

Hari-hari saya melayari Maya dengan membaca blog-blog mereka yang saya ikuti.  Ada blog tu, gaya paparannya nampak kelas sangat, tapi ada juga yang santai-santai saja.

Jadi mungkin masaalah saya sekarang ialah kerana saya masih cuba mengenali diri saya sendiri.  Kahkahkah ... seperti tak tau identiti sendiri pula.

Bila saya sudah rasa amat selesa nanti, saya yakin saya dapat menjadi rakan blogger yang baik.  Kepada yang telah sudi jadi pengikut saya, harap dapat terus beri sokongan moral kepada saya.  Terima kasih banyak. 

4 comments:

DANZ said...

Salam.
Hmmm .. apo lak ilang komen den .. pelek!
Apapun td saya katakan apa susah sgt .. tulis & cerita saja apa yg rasa & ingat nak tulis & cerita .. asal jgn sampai menghina & memaki org sudah la.

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Kak G dah pun balas komen. Tp repeat jer le ... sebenarnya tak ada tips khusus. Tulis je apa yg nak dikongsikan. :)

Zizaq said...

Salam CIKDAH.
Betul sp kata Kak G .. apa2 nak tulis, tulis saja!

mamawana said...

Salam....

Selamat berkarya di alam cyber.