Sunday, June 27, 2010

MEMANG TREND KE?

Saya perhatikan ramai rakan bloggers menjadi pengikut tetapi tak pula saling berkunjungan.  Ada yang sudah tidak aktif dan ada pulak yang terlalu taksub mencari pengikut yang ramai.

Tak tahulah samaada trend yang tertentu.  Kepada rakan yang tahu, saya ingin bertanya perkara ini: memang trend ke tu?

6 comments:

BID said...

Aslmkm.
Banyak orang sudah ada kawan sendiri & mereka mmg berkomunikasi dgn kekawan sendiri la agaknya!

ASAN said...

Salam Cikdah.
Tak apalah ... kita sesama kita pulak! Hahaha.

azman (man kuchai) said...

Salam,Cikdah,

Terima kasih keraja jadi rakan blogger saya.Berblog ni ada 2 jenis blogger,pertama menulis untuk...kepuasan diri,yang kedua berblog untuk mendapatkan wang,saya dari jenis yg pertama tu.he3.kita bina rangkaian kita sendiri.

DDrfauziah said...

Aslmkm.
:) Orang kan pelbagai ragam. Nak buat macam mana?
Biarkan sajalah ... kita teruskan sja lakukan apa yg kita buat tu dgn ikhlas ... sesiapa yg sudi berkawan baik tu, jadilah kawan baik. Tak gitu?

. said...

Salam cik dah url blog saya,yg tu saya dah delete url~http://mankuchai74.blogspot.com

a kl citizen said...

mungkin sebab kekangan masa agaknya, kita berbaik sangka lah ya...