Saturday, March 12, 2011

SELAMAT BERCUTI

Hari ini cuti penggal sekolah sudah pun bermula.  Biasalah, memang banyak undangan kenduri kawin untuk jauh dan dekat.

Belum apa-apa, sudah ada keluarga datang ke rumah untuk bercuti dan juga makan kenduri.  Ada tiga keluarga semuanya.

Anak-anak hari ini dah mula muncung muka kerana ramai sangat tetamu di rumah.  Tadi dah nasihatkan mereka tak baik berbuat demikian - kita mesti menghormati tetamu.

Sementelah cuti sekolah ni, nak ucapakan selamat.  Mudah-mudahan terus sihat dan ceria.
SELAMAT
BERCUTI REHAT

Nantilah baru sambung cerita lain.  Sekarang nak siapkan makan malam dulu.

8 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Tetamu membawa rezeki.
Selamat melayan tetamu! :)

ASAN said...

Salam Cikdah.
selamat bercuti juga.

KAKIAH said...

Salam Cikdah.
Kadang terasa sangat bebannya kan?
Tapi itu la .. redha jer.

RAM said...

Salam Cikdah.
Ramai bercuti blogging juga nampaknya! Hehe.

SITIJA said...

Salam Cikdah.
Dah habis cuti, bz lagi ke?

Zizaq said...

Salam Cikdah.
Now boleh buka cerita lain dah! Hehe!

TheFusionTea said...

Aslmkum, bila cuti spend time dgn anak buah best.

CIKDAH said...

Aslmkm semua.
Terima kasih kerana sudi berkunjung & tinggal komen.
Saya dah membalas kunjungan