Wednesday, December 22, 2010

TERINGIN DAPAT AWARD!

Orang yang dapat award di Maya tentulah yang ramai kawan blogger.  Walaupun tak mendapat tawaran award secara khusus, kira tawaran simbolik pun bolehlah.  Saya teringin nak jadikannya kenangan di blog ni.

Apabila kak G pelawa kepada semua pengikutnya, saya pun terimalah dengan senang hati.  Biarpun tak pandai masak seperti beliau, kira syok sendiri la sekali ni.  Tapi halal la!  Hehe.

Award yang saya maksudkan adalah award berikut ini.  Cantik juga la kiranya.


Terima kasih banyak kepada ddrfauziah aka kak G kerana memenuhi impian saya.

6 comments:

mamawana said...

Kak G bagi award eh...nak...nak...tapi mwana takpandai masak...segan ler nak amik award tu

ASAN said...

Salam Cikdah.
Baik kak G kan? Semua boleh kongsi.
Kalau I pompuan, I pun ambik jugak! Hehe.

DDrfauziah said...

Aslmkm.
:) Cantik jugak kan?

KAKIAH said...

Salam Cikdah.
Tak salah teruja dengan hadiah & award.
Kak G pun panjangkan dengan ikhlas. Kita boleh terima la! :)

ROHA said...

Salam Cikdah.
Roha pun teringin jugak. Tapi segan la pulak nak ambil.

KERI said...

Salam Cik.
Kesiannya! Tapi boleh la! :)